Saturday

Aku tak happy bila dapat customer Cerewet

Hai. Aku nak melapor sikit je,  untuk hari ni aku dapat 2 rumahh,  full book,  macam artis baru nak up rasanya.

Ehh mood aku hilang,  so kalo korang baca rasa macam dah melalut tu,  sila jgn tinggalkan daku,  tetap setia taw untuk habiskan baca,  bukan apa letih gak ko,  nak menaip nie.

Cishhhh hari yang tension.

Aku ingat hari ni 1 jer,  book,  last minit mak cik cerewet request, kiki. #makcik cerewet ni second home. Nanti jap aku cerita,  ni aku nak story yang rumahh first.

Rumah dah macam tongkak pecahhh.
Arghhhhh!!!

Serius weyyyhh,  aku terkezutt berukk,  ko taw,  apartment ni,  nak di ikutkan mencecah RM 2 juta,  memang private,  lepas tu atas bukit,  memang betul-betul ekslusif,  kiranya yang duduk situ kalo kerja gaji RM 4xxx belum tentu bolehh duduk,  kentut pown belum tentu boleh kat situ,  sebab nak  masuk tu,  punyalah payah,  securitynya alhai banyak soalan.  Menyammpah betoi.

Aku tak nak melalutt lah.. Dashhhh.


Orang kaya tapi pemalas..khakhakha.

Rumah cantik tapi dalam Ya Allahh,  Hanya tuhan je yang tahu. Ohhh tidak,  nasib aku ni sabo membantu dalam menyelesaikan masalah itu.

Aku bukan nak mengumpat atau mengutuk taw.  Cuma nak tambah garam jer,  bagi korang baca bikin panas.

Bisnes aku ni,  banyak membantu orang,  macam rumah ni lah,  customer tak sempat nak cuci,  aku bantu lah,  dah namanya bisnes,  mestilah membantu menyelesaikan masalah orang,  ada fahamm.

Aku dah mula nak melalut pulak! !!

Rumah pertama ni,  bersepahnya memang azab,  gila lah weyhhhh. Aku tak tahu lahh macam mana korang hidupp,  ehmmmm.

Stopppp. Aku tak mau cerita panjang,  nanti terbuka aibb customer aku ni.

Korang tengok jer gambo ni, aku tak nak cerita lebihh,  kerja aku setel,  syukur,  habis kerja dalam jam 12 tenghari,  aku terus ke lepak warung nasik bajet RM5.00, perutt lapo yang amat.

No comments:

Post a Comment